Tuesday, May 5, 2009

hasrat yang tidak tercapai...

Hari ni aku ada masa lapang sikit so aku nak luahkan sesuatu yang terbuku dalam hati aku yang kecil ni;
1. pagi tadi aku pergi pertandingan...aku memang tak akan menang punya
tapi kira ok sebab tiap kali tekeluar dari rebut kerusi aku dapat jawab balik soalan2 yang diberi. aku memang tak pandaila bab main rebut2 ni. aku memang x puas hati. org yang dpt johan tu sepatah pon x payah jawab soalan. main kasar je dia reti, agaknya dari kecik dah berlatih nak jadi pakar rebut merebut kot dengan adik beradik. NAIK GERAM aku dibuatnya.
2. syafiq dpt tmpt ketiga-rebut kerusi, syarif dpt tmpat ketiga-karikatur b. arab, faiz dpt tmpt kedua-sahibba b.arab dan farah aqila dpt tmpt kedua-sahibba b.arab
3. apa yang aku terkilan sangat dlm hal ni; aku selalu pegi keluar sekolah utk banyak pertandingan dlm 3 tahun ni tp aku x pernah menang satu pon. diorang tu baru first time masok pertandingan ni tapi dah menang. diorang memang bertuah. seriously memang lucky sesangat. kononnya aku ni pelajar cemerlang la ape la tp hampeh habuk pon aku x bawak balik. cuba dpt bawak balik sijil kosong yang kene ditaip nama sendiri. apa punya nasib ntah. mmg sedih giler. kan bagos kalau ada org yang sanggup kongsi ngan aku.
4. aku tau memang tak baik merungut macam ni tapi hati aku dah terluka, terguris nak wat macam mana lagi. susah tau. kalau bagi tahu orang lain, nanti dia cakap benda lain pulak. MENYAMPAH!!!
Semua orang memang suka wat aku menyampah. segala perkara aku je yang buat. semua perkara aku yang turutkan. aku kena SERET la, diHERET la, diPAKSA la asalkan aku buat. macamlah aku je yang reti buat.
PENAT TAHU TAK, PENAT!!!!

No comments:

Post a Comment