Tuesday, June 9, 2009

My Birthday

Memang la hari jadi aku yang ke-15 dah lepas tapi aku nak cerita sikit sebab hari jadi aku tahun ni lain sikit. Tahun ni aku dapat banyak hadiah. Rasanya tak pernah sebanyak ni. Aku rasa GEMBIRA sangat. Aku rasa hari jadi tahun ni yang paling BEST!! Hadiah2 yang family ngan kawan2 aku bagi pon best2, semuanya benda yang tak pernah terlintas kat fikiran aku yang aku nak mintak. Hehe, best! Kat sini aku letak sikit present yang aku dapat. Ada banyak lagi tapi aku simpan.

Kak Ain bagi. Sayang kat baju tuh.

Yang ni, ekin, mena and najib yang bagi. Diorang memang memahami. Produk yang paling aku suka.


Mira pulak kasi tabung. Duit kat dalam tu mestilah aku punya...haha. Comel kan?
Yang lain pun bagi jugak;
Abang Usop - mp3 SAMSUNG
Mak - belikan kasut baru CAEL DEON
Kamarul - penholder
Iskandar - bear keychain(cute!!)
Syarif - sebatang kayu kontot(apa kene ntah mamat nih)
Muiz - birthday card

No comments:

Post a Comment