Thursday, October 13, 2011

Super Duper Happy ;)

There are a lot of things happened recently. Most of them are about good things.

First of all, we got our old classroom back. I am so grateful to have it back. So guys, we are now back to where we belong. Yay! I swear to God I really missed that classroom. Ouh classroom, you are the best, ever! Now, we can feel the same way we have been feeling before, sitting in a classroom. (Mana tak bataknya, kitorang satu kelas asyik kena campak ke sana ke sini, mentang2 lah kitorang x penah complain =_=')

Then, markah EST dalam slip TRIAL SPM pun cikgu dah betulkan. Thanks a lot cikgu! Perubahan yang sedikit membawa perubahan kepada ranking aku dalam kelas dan tingkatan. Hehe. Siapa yang tak suka kan kan. Daripada 5/30 kepada 2/30 dan 10/666 ke 7/666. I am feeling grateful already. Even that I should have done better than that and I know that there are a lot of people that are better than me, I have known that for a long time. I am actually ashamed of myself.

The third,  tomorrow is our GRADUATION DAY. Macam nak amik ijazah pulak kan. Padahal amik skrol tipu jeee...hehe. Itulah objektifnya, untuk memberi pengalaman manis kepada pelajar yang akan tamat persekolahan Tingkatan 5, tu yang aku dengar Pn. Haslina cakap tadi ;) Tak kisah lah pape pon. Sok kena enjoy, yelah lepas tu dah sibuk nk study pulak :P


No comments:

Post a Comment