Thursday, March 3, 2011

Ada macam tak ada...

Assalamualaikum,
Apa khabar semua? Hari ni terasa nak menulis dalam Bahasa Melayu pulak. Hee : )...Yelah, asyik tulis dalam Bahasa Inggeris je kan. Sesuai dengan dasar "Memartabatkan Bahasa Malaysia, Memperkukuh Bahasa Inggeris".

Jadi, hari ni aku cuma nak menulis untuk meringankan sedikit beban dalam hati ni. Aku rasa masa kitorang berkawan dulu lebih baik daripada sekarang. Dulu, selalu lepak sama-sama, bergurau-senda sama-sama, berbual macam-macam perkara tapi sekarang semua dah berubah, tiada masa untuk semua tu. Banyak orang berpendapat, dia dah berubah, termasuk aku sendiri. Aku tahu 'time passed by and people change'. Betul, masa berubah, orang berubah. Tapi perubahannya jauh sekali : (

Heish, sudahlah...nanti orang kata aku merepek je kat sini. Hehe, kalau dah baca tak faham tu, diam-diam sudah ya :) See u later...

2 comments:

  1. usia akan membuatkan tingkah laku ssorg berubah..
    bersedia utk itu =p
    =D

    ReplyDelete